Hoe kunnen we jullie (klant) helpen?
Jullie klant is onze klant!
Heeft u tijdelijke inboedelopslag nodig tijdens een verbouwing of om een woning verkoopklaar te maken, of gaat het om (tijdelijk) verhuizen naar een wisselwoning vanwege een renovatie-project? Wij hebben de oplossing!
Makelaars
Het verkoopklaar maken van een woning is een erg belangrijk onderdeel in het verkooptraject. Verkoopklaar maken wil zeggen dat je huis er perfect uitziet voor een eerste indruk. Dat houdt concreet in: brandschoon, opgeruimd, frisse lucht, een verzorgde tuin, zo min mogelijk persoonlijke spullen en ook een huis dat niet overvol is ingericht. Een goed onderhouden en opgeruimd huis komt immers niet alleen ten gunste van de verkooptíjd, maar ook van de verkooppríjs.
Wij bieden uw klanten gratis opslagruimte* om zo de verkoop te bevorderen. Of het nou gaat om de persoonlijke spullen of (overtollig) huisraad, wij slaan het op en leveren het ook weer af op het nieuwe adres.
Wilt u meer weten over hoe wij u en uw klanten van dienst kunnen zijn met het verkoopklaar maken van hun woning, neem dan contact met ons op zodat we de voorwaarden kunnen bespreken en al uw vragen kunnen beantwoorden. Gebruik daarvoor ons contactformulier of bel met 0591 613 405.
Aannemers / Bouwbedrijven / Woninginrichter
Een nieuwe vloer leggen, een uitbouw realiseren, vloerverwarming aanbrengen of een grootscheepse interne verbouwing in een bestaande woning kan soms lastig zijn.
De bewoners wonen er nog en het liefst willen ze er tijdens ‘de klus’ ook gewoon blíjven wonen. Dat kan voor jullie medewerkers erg lastig zijn, want er is weinig beweegruimte, alles moet goed afgedekt worden en de kans op schade aan de inboedel is erg groot.
Om dit te voorkomen kunnen wij (een deel van) de inboedel van jullie klanten gratis in opslag nemen*. Dat geeft jullie meer werkruimte en dat zorgt er weer voor dat jullie sneller en effectiever kunnen werken. Het voordeel van de klant is dat de verbouwing daarmee goedkoper uitvalt en dat hun inboedel veilig is opgeslagen tijdens de werkzaamheden.
Bel ons op 0591 613 405 of gebruik het contactformulier voor meer informatie of voor een afspraak bij u op kantoor, zodat we kennis kunnen maken met elkaar en de voorwaarden en wensen kunnen doornemen.
Woningcorporaties / verhuurders / vastgoedbeheerders
Beheert of verhuurt u één, enkele of zelfs een groot aantal woningen, of bent u als projectleider bij een woningcorporatie verantwoordelijk voor het onderhouden en renoveren van de woningen? Dan is het goed om te weten dat wij veel ervaring hebben met zowel kleinschalige als grootschalige renovatie- en nieuwbouwprojecten.
We kunnen ervoor zorgen dat de bewoners geheel ontzorgd worden. We helpen met het inpakken van de verhuisdozen, het de- en monteren van bedden en kasten, en uiteraard met het verhuizen van de inboedel naar de nieuwe (tijdelijke) (wissel)woning. Ook als er een deel van de inboedel tijdelijk in opslag moet, kunnen wij daarin voorzien.
Alles is bespreekbaar en er is veel mogelijk. We schuiven graag vroegtijdig aan om een passende plan van aanpak te bepreken, u op maat te adviseren en om met u mee te denken om alle verhuisbewegingen (voor zowel u als voor de bewoners) snel, soepel en zorgeloos te laten verlopen. Eén vast aanspreekpunt die u en de bewoners gedurende het gehele renovatieproject bijstaat. Zo heeft u er eigenlijk een gratis medewerker* bij die dit samen met u doet!
Dergelijke omvangrijke projecten komen niet spontaan uit de lucht vallen. Daarom komen we graag eerst een keer bij u langs voor een persoonlijke kennismaking, zodat u weet wat met wie u te maken heeft als er een project aanstaande is. Maar met ruim 65 jaar verhuiservaring durven wij wel te garanderen dat u te maken heeft met een betrouwbare, betrokken en ervaren partner. Voor het maken van een kennismakingsgesprek kunt u ons bellen op 0591 613 405 of het contactformulier gebruiken.
* vraag naar de voorwaarden